Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.